Wednesday, 7 December 2011

Nost@lgiA

Berombak-ombak rinduku..
Pada kalian yg sudi m'jd teman maya ku..
Menerima aku tanpa mngenaliku..
Menasihati aku tanpa akrab dgn ku..
Betapa ukhwah itu sucikan??
Jalinan tanpa sempadan..
Thanks ALLAH..

Semalam aku b'kemas..
Cuba membuang sisa2 kasih dan cintaku pd dia..
Habis mengemas, aku terdiam..
Confuse yg amat sgt..
Ruang bilik kelihatan kosong..
Nampak sgt banyak barang2ku bkaitan dgn nya..
Apa aku nak buat??
Kalau boleh.. koleksi2 kurung moden pun aku nak buang..
semua dia yg belikan..
Tp.. aku sayang.. salahke klu aku simpan dan pakai mcm biasa je?
Aku jg bingung pd koleksi barang kemas p'beriannya..
Setiap kali birthday.. dia pasti akan hadiahkan aku koleksi Poh Kong..
Rantai, Gelang, Pendant, Cincin...
Perlu ke aku kembalikan pd dia?
Kalau jual bole ke?? Hehe..
Entahlah..

Rasa berat sangat hati ni sebenarnya..
Melihat photo2 kami b'sama dr sekolah sampai skg..
Aku rasa mcm nak gila pun ada..
Aku merindui dia..

Ya Allah.. Hanya padaMu tempatku memohon kekuatan..
Tabahkan hati hambaMu ini..
Jgnlah menguji ku dgn sesuatu yg aku tak mampu..

='(

2 comments:

Ujie said...

kalau semua brg2 tu buat jiwa kian lemah..eloklah di 'buang' dari pandangan.
baju2 bg org. brg kemas boleh simpan/jual. yg penting jgn nampak lg kat mata.

then..mulakan hidup baru tanpa byg2 si dia lagi!
cari hobi baru..hidup akan rasa segar, happy.

aimie amalina said...

walau apa yg mndtg
hadapilah dgn tabah
mmg ssh utk meneguk rasa pahit
tap yakinlah dgn nikmat selepasnya :))