Monday 7 November 2011

SenyapBisuDiam..

Rindu pada dunia maya..
Rindu juga pada nukilan2 ikhlas rakan2 seblogz..
Rindu pd senyuman dan keceriaan..
Pastinya krn aku SENYAP seketika..

Aku ingin gembira..
Ya.. Gembira tanpa perlu m'hadkan keseronokkan..
Namun aku tidak mampu..
Kerana t'ikat dgn kata2 emas org dulu2..
"Jgn happy sgt.. Nnt awak akan nangis kemudian"
Benarkah wahai teman???
Sejauh mana eksperimen.. hinggakan hipotesisnya sedemikian..
kembali muram aku selepas berdekah.. 
BISU kembali...
Tapi dunia ini indah bukan?
Hayati keseronokkannya..
Wonderful!! bak kata omputeh..
Aku tsedar seketika..
Seronok tak bermakna kita wajib m'pamerkanya..
Seronok itu adalah anugerah Allah..
Berseronoklah dgn cara bersyukur kan??
DIAM aku menyimpulkan semangat baru..
Moga2 akan ada era baru..
Mudah2an akan ada kisah baru..
Harap2 akan ada org baru..hehe..
Moga2 'dia' kembali sbg sesorg yg baru.. InsyaALLAH..

*Mood: Cinta harus memiliki ( Anuar Zain )

6 comments:

Tea said...

Org kata emosi itu biarlah seadanya..

Tetapi kita insan biasa ... Excitement itu extra

Shila said...

smpai bila mahu bersedih je...

bukan tidak bole gembira..cuma berpada..

kot..

kekeke..

Myez.. said...

hehe..sedih itu pedih..
sdg gembira perlu d nikmati..

Woofer Storm said...

mudah2an....


semoga mereka yang pergi digantikan dngn yang baik hati,.jgn risaulah..tuhan sentiasa ada^^

aamalinaazman said...

hayati, hargai, lindungi kehidupan yang masih berbaki kerana-Nya!=]

Myez.. said...

Thanx WS..
AA: Syukur pd Nya krn masih izinkan kt bnafas..